Praca składa się z dwudziestu drewnianych sześcianów o rozmiarze 10x10x10cm, które są matrycą pod zestaw drzeworytów. Są one również osobnym obiektem, który nawiązuje do dziecięcej zabawki, drewnianych klocków z obrazkami. Klocki po ułożeniu tworzą sześć podstawowych grafik, które złączone razem tworzą swego rodzaju mapę bajek. Swoją formą, praca dyplomowa prowokuje odbiorcę do ingerencji, dopuszcza ona bowiem dowolne układanie drewnianych klocków i grafik. Tworzy to rodzaj gry, w której planszą jest mapa bajek, a przemieszczanie jej elementów obrazuje przenikanie się historii i kształtowanie nowych kompozycji. Tematyką pracy są bajki w ujęciu ogólnym, teoretycznym. Główną inspiracją były natomiast badania rosyjskiego literaturoznawcy Władimira Proppa nad morfologią bajki magicznej. Na podstawie owych badań powstały grafiki, które obrazują postacie często pojawiające się w bajkach oraz ich atrybuty. Tytuł pracy prezentuje, że to nie tylko bajka, ale również gra, zabawa.
Plansze ilustrujące postacie bajkowe:

Połączone plansze, które tworzą mapę bajek:

Zdjęcia pracy w całości i dokumentacja z wystawy:








